Feest van Maria ter Weghe

Dondersdag 18 oktober met Mgr. Th. Hoogenboom

gepubliceerd: dinsdag, 2 oktober 2018

Op dins­dag­avond 18 ok­to­ber viert de pa­ro­chie St. Barnabas het feest van Maria ter Weghe. Om 19.30 uur is er de fees­te­lij­ke Eucha­ris­tie-vie­ring met Mgr. Th. Hoogen­boom, hulp­bis­schop van het aarts­bis­dom Utrecht als hoofd­cele­brant. Om 19.00 uur wordt de rozen­krans gebe­den.

Kin­de­ren zijn speciaal welkom. Er is kin­der­woord­dienst en zij kunnen mee­lo­pen (de meisjes als bruidje) in de pro­ces­sie met Maria ter Weghe in hun mid­den.

Na de Mis is er een gezellig samen­zijn in Grand café Concordia. Er zal een veiling gehou­den wor­den, waar­van de opbrengst bestemd is voor de instand­hou­ding van het kerk­ge­bouw.

Meer over Maria ter Weghe

Lees meer over Maria ter Weghe op de speciale web­pa­gina op deze web­si­te: